vineri, 10 februarie 2012

Gingăşia şi delicateţea Duhului Sfânt.

‚Sara a murit la 127 de ani”. Geneza24-1. Dacă pentru perioada aceea era mult sau puţin nu ştim nimic, dar ce ştim sigur este faptul că în timp ce pentru cei mai mulţi bărbaţi din Biblie se spune că au murit bătrâni şi sătui de zile, niciodată adjectivul bătrână nu este însoţit de numele vreunei femei din Biblie.
            Un tânăr dintr-o biserică mi-a spus într-o zi că se duce la ţară la aia bătrână, şi l-am întrebat cine este aia, şi mi-a spus, mama. L-am privit, l-am iubit şi i-am spus. Mama e cel mai scump cuvânt şi primul rostit, pe pământ, iar cuvântul bătrână nu trebuie asociat cu nici un nume de femeie cu atât mai puţin cu numele mamelor, pe care Dumnezeu în proorocul Mica 2- 9 le numeşte podoabele Sale. Această sensibilă caracteristică a Duhului Sfânt, nu o vom găsi în nici o doctrină teologică, şi poate de acea nu se prea practică, dar ea străluceşte deplin în paginile Scripturilor Sfinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu